תקנון
מבוא
לקוח/ה יקר/ה, את/ה מתבקש לקרוא את תקנון זה, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים. הספק – די.סי. פאק בע״מ, ח.פ. – 511211559, ת.ד 164, חורשים 4586005 – יבואן ברבנטיה.
האתר www.Brabantia.co.il – הינו אולם תצוגה אונליין של מתלי הכביסה, מתלי בגדים, קרשי גיהוץ וסלי כביסה ברבנטיה. להשלמת הקנייה תועברו לאתר www.brassbrands.co.il – חנות אונליין לשיווק בישראל של מוצרי בראס ישירות מיבואן ברבנטיה – חברת די.סי.פאק בע״מ.
טרם ביצוע ההזמנה יש לבצע פעולת הרשמה והקלדת פרטים בסיסיים. לאחר ביצוע הפעולה תתבצע בדיקת כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע״י חברות כרטיסי האשראי תנתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. רק אישור בדבר ביצוע העסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים יהווה אישור על קליטת ההזמנה. הרישום במחשבי החברה יהווה ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
יובהר כי הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית.
מחיר המוצרים המפורסמים באתר
מחיר המוצר אינו כולל דמי משלוח. על הצרכן לבחור את אופן המשלוח.
ניתנת אפשרות לאיסוף עצמי ממשרדי החברה בחורשים.
המשלוח חינם לרבים ממוצרי האתר וכשקונים באותה הזמנה מוצר עם משלוח חינם ומוצר עם משלוח בתשלום – משלוח כל ההזמנה בחינם!
אחריות למוצרי ברבנטיה
10 שנות אחריות – סלי כביסה ממתכת וקרשי גיהוץ.
5 שנות אחריות – מתקני כביסה ומתלי בגדים.
שאר המוצרים בהתאם לתקופת האחריות המצויינת באתר.
לא ניתנת אחריות על המוצרים במקרים של שבר!
זמני אספקה
1. אספקה במשלוח:
א. בתשלום של 25 ש״ח – אספקה עד 7 ימי עסקים למוצרים שבמלאי.
ב. בחינם – משלוח חינם עם שליח מוצע לרבים ממוצרי האתר ומפורט בשם או בתיאור המוצר – אספקה עד 7 ימי עסקים למוצרים שבמלאי.
+ כשקונים באותה הזמנה מוצר עם משלוח חינם ומוצר עם משלוח בתשלום – משלוח כל ההזמנה בחינם.
+ להלן הרשימה העדכנית של מוצרים באתר שניתן להזמין עם משלוח חינם: פחי ברבנטיה, מתקני כביסה (למעט HangOn), מתלי בגדים, מייבשי כלים, סלי כביסה ממתכת, קרטון שקיות ו/או 3 חבילות ומעלה, סכו״ם PURESIGNS, דיספנסר לעטיפה Speedwrap, בהזמנת 3 גלילי עטיפה ומעלה.
2. אספקה באיסוף עצמי מחורשים: עד 7 ימי עסקים למוצרים שבמלאי.
זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (ימים א-ה) ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג. במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת מפעילי האתר יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, האתר מטעמה של החברה יציעו לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה, וישיבו לו את מלוא כספו.
ביטול עסקה
הודעת ביטול עסקה באתר בראס ניתן למסור באחת הדרכים הבאות:
בקישור היעודי באתר: https://www.brassbrands.co.il/transaction-cancellation
בדוא"ל: [email protected]
בטלפון : 039005555
בפקס: 039005500
במשרדי החברה בחורשים
כתובת למשלוח דואר רשום: ד.סי. פאק בע״מ ת.ד. 164 חורשים, מיקוד 4586500
תנאי ביטול עסקה באתר בראס:
א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
ב. הודעת ביטול ניתן למסור בטלפון 039005555, במייל [email protected], בפקס 039005500, בדואר רשום לכתובת ד.סי. פאק בע״מ ת.ד. 164 חורשים, מיקוד 4586500, במשרדנו בחורשים או דרך הקישור היעודי בדף הראשי באתר (המוביל לטופס בעמוד זה, בהודעת הביטול בע״פ או בכתב יש לציין את שם ומספר הזהות של הצרכן.
ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
ד. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה.
ה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית .
ו. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
ז. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי.
ח. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
ט. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
שירות לקוחות
אנו עומדים לרשותך בכל שאלה הנוגעת למפרט הטכני, מידע על תפעול המוצר, אחריות וכל שאלה אחרת. אנו מזמינים אותך לפנות לנציגי שירות לטלפון: 03-9005555 או באמצעות כתובת המייל: [email protected] נציגי השירות ישמחו לסייע לך על מנת להעניק לך חווית רכישה נעימה!מלאי
האתר יקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. כאשר המלאי עומד בפני סיום יידע מפעיל האתר את הצרכנים על כך או יעדכן את מספר המוצרים שנותרו במלאי במקום בולט באתר. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך יום עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם.אחריות כללית בגין פעילות האתר
החברה לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתעשה על ידי משתתפים באתר במהלך המכירות בו או בגין כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.
החברה עושה ותעשה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר אך לא מתחייבת שהשירות בו לא יופרע עקב תקלות בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת, והיא לא תהיה אחריות לתקלות או שיבושים ברשת האינטנט או בקווי התקשורת.